10 Aralık 2009 Perşembe

Güçlü Sabah ve Akşam Soruları

Hayat tecrübelerimiz odaklığımız şeylerle şekillenir.

Aşağıdaki sorular size günlük hayatınızda daha çok mutluluk, heyecan, zevk, sevgi yaratmak için tasarlanmıştır. Hatırlayın, kaliteli sorular kaliteli yaşam yaratır.

Aşağıdaki sorulara iki yanıt verin ve tamamen içinde olun hissettiklerinizin.

1. Hayatımda şu a beni mutlu eden ne?

Beni mutlu eden şey hangi anlamda mutlu ediyor? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

2. Hayatımda şu a beni heyecanlıran ne?

Beni heyecanlıran şey hangi anlamda heyecanlırıyor? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

3. Hayatımda şu a gurur duyduğum ne?

Gurur duymam ne ile ilgili? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

4. Hayatımda şu a neye şükran duyuyorum?

Şükran duymama ne sebep oluyor? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

5. Hayatımda şu a neyden hoşlanıyorum?

Hoşlanmama ne sebep oluyor? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

6. Hayatımda şu a neye söz verdim?

Söz vermeme ne sebep oluyor? Bana kendimi nasıl hissettiriyor?

7. Hayatımda şu a kimi seviyorum? Beni kim seviyor?

Güçlü Akşam Soruları

Akşamları kendinize sabah sorularını sorun sonra bu akşam sorularını sorun.

1. Bugün ben ne verdim? Hangi yollarla, ne şekilde verdim?

2. Bugün ne öğrendim?

3. Bugünün benim hyatıma kattığı kalite ne?

4. Bu günü geleceğe yatırım olarak nasıl kullanabilirim?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder